۲۵ تیر ۱۳۸۹

هیئت منصفه

هیئت منصفه خندان هیچ وقت اعدام نمی کنه!!!!

۳ نظر:

  1. سلام.ممنون..سلامت باشید؛فقط این "مبارک باشه" دقیقا واسه چی بود؟
    بابا تئوری!شما هم تا حالا افتادید آیا؟
    درباره ی پست:
    مناسبتی بود؟
    من که نفهمیدم!اتفاق خاصی افتاده؟کسی رو باید اعدام می کردن و نکردن؟
    کلن بی اطلاعم!

    پاسخحذف
  2. هیئات منصفه چه خندان، چه خشن باید منصف باشه.
    البته در برداشت دوم از این نوشته:
    چو پرخاش بینی تحمل بیار
    که سهلی ببندد در کار زار
    بشیرین زبانی و لطف و خوشی
    توانی که پیلی به مویی کشی
    لطافت کن آنجا که بینی ستیز
    نبرد قز نرم را تیغ تیز
    سعدی

    پاسخحذف
  3. همین که افتادید دیگه!
    من هنوز سعادت نداشتم. تقصیر خودم نیست تلاش کردم ولی نشده تا حالا!!!!
    در باره پست:
    این یه جمله از یه فیلم هست که توش متهم رئیس مافیاست و خودش وکیل مدافع خودشه !
    بر اساس همین تئوری خودشو تبرئه کرد. یعنی سعی کرد با خندوندن هیئت داوری آنها رو به خودش علاقه مند کنه! من تقریبا هر ماه چند بار به یاد این جمله می افتم!

    پاسخحذف