۱۵ شهریور ۱۳۸۹

ظرفيت

الان 8 روزه رفتم كلي پول دادم يه گوشي خريدم .... خاطرات اين يه هفته رو كه مرور ميكنم قد يه عمره!
خوشحالي از خريد گوشي!
ناراحتي از اينكه فارسي نيست!
تلاش جهت فارسي كردن!
خراب كردن گوشي در حدي كه بايد بندازيش دور!
اه اشتباه كردي هيچ مشكلي نداشت گوشي!
دوباره خوشحالي!
دوباره هنوز فارسي نيست!
كلي پول دادم فارسي شد!
كلي برنامه ريختم خوشحال!
2 ساعت بعد خواهرزاده جان رمز ورود رو اشتباه ميزنه هزار بار!
الان دوباره من ناراحتم و گوشي خراب! فقط 70 چوق ناقابل خرج داره!
ولي به خودم ميگم چقدر بچه ايم! با يه آبنبات چوبي به اسم گوشي چه جرياني درست كردم برا خودم! گور باباش! به درك.
خدايا يه كم ظرفيتمونو زياد كن!

۱۲ نظر:

  1. خواهش ميكنم شما آزاين هر چقدر ميخواين بخنديد وو...

    پاسخحذف
  2. من قربون اون خواهر زاده جان برم فقط:))
    خب مگه انگلیسی چه ایرادی داشت؟

    پاسخحذف
  3. خیلی بد دردیه. مخصوصا وقتی نگاه کنی ببینی در برنامه 10 ساله توسعه ات همش تکنولوژی دیده میشه

    پاسخحذف
  4. :)) جدی جدی تو این یه هفته غیر از گوشی کار دیگه ای نداشتی؟!
    در ضمن...شیرینی!

    پاسخحذف
  5. mobarak bashe...!ma kari be kharabi,dorosti,farsi ya englisi budanesh nadarim...shiriniiiii.

    پاسخحذف
  6. Avalan shoma ha ke ghabol shodin va hoghogh begir bayad shirini bedin na man ke hoghoghe ye mahamo dadam!
    Dar zemn enghadam bikar nistam vali bi tarof zehnamo dar gir karde bood! Man hazeram shirini bedam be sharti ke shoma sham bedin!

    پاسخحذف
  7. بااااااااااااااااااشه . هر وقت تو شیرینی دادی ما سه تا روهم یه شام بهت می دیم!!!

    پاسخحذف
  8. زهرا اگه داری منم با خودتو منصوره میشماری میگی سه تا بیخود کردی! میخواستین همون موقع که من عزمشو کرده بودم انقدر ننر نشین نذارین حساب کنم! دیگه تموم شد...! فرصت از دست رفت...!
    در ضمن کور خوندین اگه فکر کردین اون کارو بکنین من تو این روزا به دادتون می رسم...من شام میخوام 2 بار!

    پاسخحذف
  9. bebinin melat ma shamam midim ama be nafetoon nis shirnia ee ke ta hala bayad midadino nadadino roo konima!!!!!!!begam...begam...:D
    ba hamatoonama!en ja rahat mishmaram ke shirni bedehkarin!

    پاسخحذف
  10. :))
    من که حسابم پاکه از محاسبه هم باکی ندارم!

    پاسخحذف