۱ تیر ۱۳۸۹

آرام

دوست من آرام!
این را به تمام دوستانم میگویم. مخصوصا آنها که هیچ نامه ای دستشان نیامده است.آرام!
نمی دانم تجربه کرده اید یا نه! در شلوغ ترین جای دنیا احساس تنهایی عمیق و در تنهایی احساس با او بودن!
در خیابان که راه میروی همه یا دروغ میگویند یا چانه می زنند ویا.... بماند! این شهر خیلی وقت است خوبان خود را فراموش کرده.
اما خداوند بندگانش را فراموش نکرده است. ما ابزاری به کارایی دعا داریم! و من مطمئن هستم با این همه دعا که پشت سرشان است هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. و هر چه هست جز به سود آنها نخواهد بود.
هو الهادی!!!!

۴ نظر:

  1. خيلي وقتا آدم خيلي چيزا رو ميدونه!اما ياداوري همونا قد يه دارو عمل مي كنه!مرسي از ياداوريت دكتر جان!
    حتي خود كلمه ي آرومم الان خوبه!

    پاسخحذف
  2. خيلي وقتا آدم خيلي چيزا رو ميدونه!اما ياداوري همونا قد يه دارو عمل مي كنه!مرسي از ياداوريت دكتر جان!
    حتي خود كلمه ي آرومم الان خوبه!

    پاسخحذف
  3. مرسی آقای دکتر، خیلی زحمت کشیدی،برای رایزنی ها و آرامش بخشی هاو صفحه شریعتی!!

    پاسخحذف
  4. از همه دوستانی که تو این مدت بسیار دعا کردند و بسیار نگران شدند و بسیار انتظار کشیدند و بسیار دوستی های خوبشونو به رخمان کشیدند بسیار بسیار تشکر می کنم. چقدر فکر به این دعاها بهم آرامش میداد خدا می دونه!!
    این جوری که نه ولی ایشالا یه جور دیگه بتونم ثابت کنم قدر این محبت ها تونو می دونم.

    پاسخحذف