۲۴ مرداد ۱۳۸۹

زندگی!

عزیز من، 

زندگی بازی شطرنجه نه منچ!

۲۳ نظر:

  1. اتفاقا به نظر من منچه...آدمو تا یه جایی میان بعد می فهمن اشتباه کردن مجبورن از بازی پرت بشن بیرون تا دوباره شانس بهشون رو بیاره شش بیارن وارد بازی بشن و از اول شروع کنن....چنین تجربه هایی کم نداشتیم.تازه من فکر می کنم اون مهره ها که با هر شش وارد بازی میشن یه وجه از استعدادها و شخصیت ماست که اگه درست ازش استفاده نکنیم پرت می شن بیرون!
    چقدر هوس بازی کردم!

    پاسخحذف
  2. مگه آدم چقدر شانس میاره!
    اگه دقت نکنی باختی!
    زندگی رو باید رو منطق بنا کرد نه رو شانس. هر چند که اصلا جذاب نیست!!!
    آدم ها پیر که میشن از این حرفا میزنن! زود پیر شدم!

    پاسخحذف
  3. بازی کردن تو شطرنجه
    بازی کردن زندگی و روزگار، بیشتر شبیه مارپله

    پاسخحذف
  4. ضمنن شطرنج حرامه! شما که بهتر می دونی...
    D:

    پاسخحذف
  5. من شطرنج بلد نیستم. شاید به همین خاطره که خیلی ها بهم گفتن زندگی کردن بلد نیستی. ولی هیچ وقت نه پشیمون شدم نه علاقه داشتم که یاد بگیرم!!!
    آره راست می گی آقا میثم این حرفا علامت مصلحت اندیشی یا همون پیریه! وقتی این همه آدم از کوتاهی زندگی گفتن پس جذابیت مهم تره از منطقه. شور زندگی به جذابیتشه

    پاسخحذف
  6. من 5 ساله موتور سوار میشم بی گواهینامه! فقط برا اینکه وقتی پلیس میبینم برام هیجان داشته باشه!
    اما الان موتورم سخت سوار میشم!
    راست میگی به خدا ولی منم بلد نیستم شطرنج فقط دیگه حال منچ بازی کردن ندارم!
    ما که کلا مودی هستیم! الانم تو این مودیم!
    شما دعا کن برامون!

    پاسخحذف
  7. به نظر من شبیه لیله است!

    پاسخحذف
  8. جالبه!چرا؟
    البته شاید به دلیل اینه که بلد نیستم لیله!

    پاسخحذف
  9. من که شطرنج بلدم میگم تمام این بازی هم منطق نیس...شانس هم قاطیشه! به نظرم زندگی درست بیشتر شبیه شطرنجه تا منچ...یعنی با مطلق مشکل دارم کلا...فقط شانس یا فقط منطق!
    البته میدونم منظور زهرا از زندگی هیجانی چیه اما یوهو یاد شیوا افتادم که هر شب خدا میره پارتی!...اونم یه همچین ایده ای داره احتمالا در مورد زندگی! ( خدا رو شکر شماها شیوا رو نمیشناسین!!)

    پاسخحذف
  10. اره واقعا! تکنسین داروخونه نیست؟
    بگذریم! ولی تو وبلاگت نوشته بودی انگار ازش!
    اره مخصوصا وقتی من شطرنج بازی کنم از منچم بد تره! چون در 90 درصد موارد کلی فکر میکنم و یه کاری میکنم که ....
    ولی چون تو شطرنج همه فکر میکنن و عمل میکنن هیجان هم داره چون ممکنه طرف مقابل دقیقا برنامه ریخته باشه که تو اون کارو انجام بدی!
    بگذریم که تو شطرنج تاحالا نبردم!

    پاسخحذف
  11. زندگی اون چیزيه كه تو باورش ميكني
    اون چیزيه كه تو ازش مي خواي باشه
    تو تصورات تو و دنياي تو ماهيت پيدا مي كنه
    باهاش راه بيا باهات راه مياد
    تو فكر من شطرنجه1
    بيشتر با فكر و منطق و زيركي تو هماهنگه تا يه تاس
    هميشه بايد با احتياط و فكر حركت كني
    هميشه نقشه مي خواد1
    أره واسه موفق شدن بايد شطرنج تصورش كني1

    پاسخحذف
  12. به نظر من زندگي روزمره شبيه خلا ميمونه! نه هيچ چيز ديگه!
    زندگي با عشق شبيه نفس كشيدنه توي يه هواي فوق العاده!
    به همتون پيشنهاد ميكنم عاشق شيد!
    به سختيش مي ارزه.

    پاسخحذف
  13. اینکه زندگی روزمره مثل خلا میمونه رو پایم!
    ولی در رابطه با عشق اگه از جنس زمینیش باشه نهایت 3 ماه میشه نفس کشید توش اما اگه جور دیگه ای باشه آقا من هم پیشنهاد ناشناس رو تایید میکنم!

    پاسخحذف
  14. آخه عشقی که سه ماه باشه و رنج عشقی نبری عشق نیست که برادر من...:)

    پاسخحذف
  15. بله خوب!
    آخه تواین روزگار کم پیدا میشه! ولی به هر حال درست می گی اسمش شاید عشق نباشه.
    البته به نظر من دوست داشتن از عشق بهتره!

    پاسخحذف
  16. آره خب ولی اصلا یکی از تفاوت هاش تداوم و عمقشه!

    پاسخحذف
  17. شما رو که ماشالا هر دفعه می بینیم سرشار از زندگی و انگیزه ی کار نشون می دی!!
    شاید شما هم مثل من نقش بازی کردنو یاد گرفتی...
    به هر حال از اون جایی که دعای دیگران در مورد خود آدم بیشتر مستجاب می شه شما هم مارا دعا کن ما هم شمارو. این بار بدون حساب کردن!!

    پاسخحذف
  18. عشق معني نداره
    زندگی فقط وظيفست

    پاسخحذف
  19. اینجا 2تا ناشناس دارن نظر میدن نظرهشون قاطی شده!!

    عشق الهی که جای خود داره
    ولی هستن کسایی که یه عمر تو همین عشق زمینی نفس کشیدن...
    معلومه تا حالا عاشق نشدی...
    من هم راستش نشدم!!
    دعا کنیم برای هم که اگه عاشق زندگی نکردیم لا اقل عاشق بمیریم!

    پاسخحذف
  20. البته اینطور که قاطع گفتی 3 ماه بیشتر به نظر میاد تجربه کردی......ولی ناموفق!!

    امیدوارم زندگی برای همه تجربه های بهتری در آستین داشته باشه

    پاسخحذف
  21. اه ای بابا!
    خوب بگین کی به کیه!
    به هر حال نخوردیم نون گندم ولی دیدیم دست مردم!

    پاسخحذف
  22. زندگی برا بعضیا شطرنجه واسه بعضیا منچ.من استقلالمو از ناشناسای قبلی اعلام میکنم.

    پاسخحذف
  23. مهم نیس که دقیقا چه بازی ایه!مهم اینه که بازیه:شطرنج منچ یا قایم باشک!مهم اینه که بلد باشی خوب بازیش کنی!مهم اینه که اگه باختی یه دورو مطمئن باشی بهت بازم فرصت داده می شه!بدونی باید یه حریف همیشه باشه تا بازی معنی پیدا کنه!که غر نزنی به خاطر تلاش بیهوده گاهی !که یاد بگیری جر نزنی!همراه باشی با یارت تا بازی تجسم پیدا کنه!...

    پاسخحذف